INDSKRIVNING & OPTAGELSE

Før I skriver jeres barn op på Vor Frue Friskole er det en god ide at se skolen og få en samtale. I er altid velkomne til at kontakte skolens leder Anja på mail: anja@vorfruefriskole.dk for en uforpligtende snak og rundvisning.

Hvis I ønsker at skrive jeres barn op, skal I udfylde og indsende indskrivningsskemaet. Der er linket til skemaet nederst på siden. I skemaet står, hvordan vi behandler persondata. Skemaet sendes til: indskrivning@vorfruefriskole.dk

Alternativt kan indskrivning sendes til/afleveres på skolen: Gl. Tjærebyvej 100, 4000 Roskilde

Indenfor 7 dage skal der indbetales 500.- kr. i administrationsgebyr.

Når vi har modtaget gebyret, får I besked om der er en plads på skolen, eller om I får en plads på ventelisten. Hvis vi kan tilbyde en plads, bliver I indkaldt til en indskrivningssamtale. Samtalen foregår som dialog mellem forældre, skoleleder og et medlem fra bestyrelsen. I nogle tilfælde vil det være relevant, at eleven også selv deltager.

Når barnet får tildelt en plads på skolen,  skal der indbetales et indmeldingsgebyr, som svarer til en måneds skolepenge uden moderationer.

Skoledelen koster 1.900,-/mnd.

SFO koster 400,- /mnd.

Indskrivningsgebyret/skolepenge kan indbetales på reg.nr.: 0525 kontonr.: 0000527206

Skriv barnets navn + fødselsdato (ddmmåå) som reference.

Vi tilbyder desuden søskenderabat: 500,- pr. barn udover det første. Rabatten ydes kun på skoledelen.

Vi holder informations- og indskrivningsmøde om efteråret, hvor vi indskriver til skolestart i efterfølgende august. Datoen bliver meldt ud på hjemmesiden i slutningen af august.