VORES SFO & KLUB

VORES SFO & KLUB - ' FRISTEDET '

Fristedet er Vor Frue Friskoles SFO og klubordning. Vi holder morgenåbning kl. 7:00-8:30. Her er der en voksen til stede, og det er muligt at komme stille og roligt i gang med dagen.

Undervisningen starter kl. 8:30

Indtil kl. 17:00 (kl. 16:00 om fredagen) er der mulighed for at være i vores SFO/klub: Fristedet

I Fristedet kan man lege, og vi vil have forskellige udendørs og indendørs aktiviteter og værksteder, tilpasset efter børnenes ønsker og årstiden. Vi mener, at den frie tid er vigtig for børnene, og vi støtter deres mulighed for at lege og være aktive alene og sammen. I Fristedet er der fast en pædagog eller en medhjælper.

Det koster 400 kr. om måneden at være tilmeldt Fristedet, og beløbet betales samtidig med skolepengene.

sfo-boern der tegner
pigerne på skolen leger i træerne
leg i naturen